onsdag 16 december 2009

älskling jag vet hur det känns, när broar till tryggheten bränns

Jag har som vanligt inte varit så aktiv här på bloggen, men jag har helt enkelt haft annat för mig. Nu börjar det närma sig jul igen. Tiden går alldeles för fort och det känns som att jag inte får någonting gjort. Inte på de viset att jag inte får nåt gjort hemma, utan mer i livet. Men det löser sig det med, som allt annat.. de tar bara lite tid :)

Vi hade julmiddag för jobbet i fredags, det var riktigt trevligt.. Det var jättemånga som inte kom, så jag gick och plockade drinkbiljetter. Dock hade de inte spelat någon roll, för han i baren kunde ändå inte blanda något annat än "enkla" drinkar, det visade sig i sin tur vara drinkar som inte ens hade nåt namn. Knepigt dedär.
Nä nu ska jag gå upp å duscha, har sovit från kl halv 6 igår när jag kom hem tills imorse halv 12 :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar