torsdag 22 oktober 2009

I know how I feel about you now

För ett tag sedan så köpte jag bil, en Kia picanto orange metallic 04. Puh, jag kom ihåg va den hette. Innan när folk frågade vadg jag köpt sa jag bara "Kia" och hoppades att folk skulle vara lika okunniga som jag. Ibland tror jag att folk frågar efter modellen bara för att verka intresserade. Seriöst, hur många EGENTLIGEN veeeet hur en Kia picanto ser ut? Jag visste i alla fall inte de innan jag köpte en. Efter att ha bråkat om färgen och efter att säljaren kallat mig för "korven" så var jag rätt nöjd ändå. Dock sitter inte dendär känslan av att vara nöjd kvar speciellt länge i min kropp. Jag kommer alltid på andra saker jag vill ha.. Inte konstigt att ingen orkar leva med mig, jag är ju hopplös. Nu har jag kommit på att de nog antagligen inte räckte med en bil, den kan man ju till exempel inte köra när man varit på kryssning och ska hem, för då är man ju kanske inte jättenykter. Så egentligen skulle jag behöva utöka min bil med en chaufför också.. någon intresserad. Betalningen utbetalas i extra tid att spendera med mig, fiffigt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar