torsdag 22 oktober 2009

The story!

Nu har Anna, Cornelia å Jenny varit här på besök. Alltid lika trevligt när dom tittar förbi å Lillcorren är ju så söt så man dör. Senaste tiden har jag varit väldigt mycket med mina kompisar som har barn å de är verkligen hur mysigt som helst. Själv lever jag ju singellivet i dess vilda glans, men någon gång ska väl även jag klara utav att lugna ner mig. Men det är väl som Cathis sa igår "Jag tänker festa som en galning fram tills jag fyller 25 så att jag verkligen inte har missat nåt!" Ja, jo. Det kan väl ioförsig stämma, men när man festar så hårt så man tvärslocknar utanför Engelbrektskyrkan inne i stan, då kanske man inte har så mycket mer att missa? :)
Jag hade verkligen en helt galen vår! Jag var så kär och jag hade så kul! Ingen visste om honom, knappt så han vet om sig själv. Tyvärr är det ju så att de inte finns någon början som inte har ett slut, på ett eller annat sätt.

Nu ska jag städa undan lite här.. får vi se vad resten av dagen har att erbjuda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar