torsdag 5 november 2009

Bacon

Jag har varit och tagit bacon-sprutan. Vi var där jag och min kollega Tommy. När vi satt och väntade så drack vi kaffe omringade av ungar som sprang omkring runt stolarna. Ungarna var förväntansfulla för vad som komma skulle. Vid denhär tidpunkten hade dom ännu inte förstått att stora stygga sjuksköterskan skulle komma och sticka dom i armen med en stor hemsk spruta. Ungarna bakom plastväggarna som kommit sjuksköterskan till mötes förstod bättre och dom skrek i HÖGAN sky när dom blev stuckna. Jag tittade på Tommy å sa att han var tvungen att följa med mig när jag skulle ta min spruta å hålla i handen. Barn är ju trots allt ärliga och om dom skriker sådär jävla högt så måste det ju göra satans ont! Det blev vår tur och när sjuksköterskan väl stack mig så märkte jag det inte ens. Det kändes inte ens när hon stoppade in nålen. På morgonen efter vaknade jag när jag vände på mig och la mig på den vaccinerade armen. Det gjorde SKITONT!!!!!!!!!!!! jag tänkte då "stackars arma barn som skrek som idioter när dom fick sprutan, dom kommer ju tro att armen ska lossna när dom vaknar" och inte nog med de. Stackars föräldrar som ska ta hand om de skrikande barnen. My gosh.. Mer vaccin till folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar