torsdag 5 november 2009

Ibland ska man då fanimej ha tur

Idag har jag bestämt att jag ska försöka få lite ordning här hemma. Jag sitter fortfarande och knappar här vid datorn och klockan tickar iväg. Jag är helt hopplös, oftast har jag de jättefint hemma (nuförtiden) det var andra bullar när jag var sambo och alla hans träningskläder låg överallt.. Men nu när jag bor själv så har jag riktig ordning. Hur som helst. När jag var påväg upp ifrån tvättstugan så såg jag till min FASA att det stod att en A. Johnson hade flyttat in på 3:dje våningen. Detta fick mig att få en kall kår som gick längst hela min ryggrad. Jag menar, jag har absolut inget emot mina ex. Dom får jättegärna leva och ha det bra. Men dom behöver ju inte nödvändigt vis göra det i samma port som jag. Tack och lov så var det inte den A. Johnson som jag kände som hade flyttat in. Men eftersom de inte var det, så är jag ju nu ytterst nyfiken på vad detta är för en filur. Kanske dags att springa upp med en "välkommen till ditt nya hem och tack för att du inte är mitt ex kaka"? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar