lördag 7 november 2009

Oj oj

Jag är helt slut. Kl är snart ett och jag sover inte, fastän att jag ska jobba kl 7 imorgon och hade en natt innan när jag inte heller sov. Jag har aldrig haft problem med sömnen innan och har det varit någon natt som jag haft svårt att sova så har jag direkt satt diagnosen sömnstörning hos mig själv, tills natten efter när det aldrig har varit några problem. Men nu är det problem, på riktigt! Jag har inte kunnat sova på 3 nätter och jag håller på att bli vansinnig. Anledingen till detta sägs vara svininfluensasprutan med dess biverkningar. Jag fattar ingenting.. snart kommer det väl växa ut en knorr också!?
Var på karaokebaren i Saltskog idag tillsammans med min vän Gos-Mos och tittade på medan dessa galna tuppar gol. Härlig tjejkväll som borde göras oftare..
Nu måste jag försöka knoppa in så jag iallafall får några timmars sömn. <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar